hamburger-zoeteman

Al 25 jaar

Clean & Go

Een vrolijke wervingscampagne om vakantiewerk in de schoonmaak aan te moedigen. Lastig? Zeker weten, maar Zoeteman Schoonmaak ziet dit als kans om naast het werven van eigen personeel, ook de schoonmaakbranche in het zonnetje te zetten. En dan met name bij jongeren.

Dit doen we met een vrolijke, online campagne waarin we laten zien dat de combinatie werken in de schoonmaak en vakantie en vrije tijd perfect kan worden gecombineerd. Met alle bijkomende voordelen!

Waarom vakantiebaan of bijbaan in de schoonmaak

Uiteraard belichten we uitgebreid de voordelen. De flexibiliteit die het biedt in de vorm van locatie en het dagdeel dat je het liefste wil werken, passende bij wat je het liefste doet in je vrije tijd. En natuurlijk het zeer aantrekkelijke uurloon ten opzichte van andere branches, want daar werk je toch voor! Jongeren al vroeg kennis laten maken met de schoonmaakbranche zorgt voor een positieve kijk op de branche in toekomst. Kortom, ‘Join the Cleaning Club’. Daar wil Zoeteman schoonmaak graag haar steentje aan bijdragen.

Online marketing campagne

Om de juiste doelgroep te bereiken zetten we volledig in op online. Dat wil zeggen: Google ads, display bannering en met name de Socials zoals Instagram en TikTok. We hopen hiermee zoveel mogelijk jongeren te bereiken in de Randstad, maar ook, door de heldere en positieve insteek, jongeren buiten de Randstad enthousiast te maken voor een bijbaan in de schoonmaak.

Over Zoeteman Schoonmaak

Zoeteman heeft meer dan 25 jaar schoonmaakervaring en is uitgegroeid tot een professionele facilitair dienstverlener. Met ruim 100 enthousiaste medewerkers zijn we actief in de gehele Randstad. Zoeteman staat voor een persoonlijke aanpak, fijne samenwerking en het leveren van maatwerk. Wie Zoeteman Schoonmaak al kent weet dat zij bekend staat om haar vrolijke verschijning. De website en huisstijl stralen dit uit, maar ook ons personeel staan elke dag weer enthousiast klaar om voor onze opdrachtgevers de werkplekken weer écht schoon te krijgen. Wij geloven dat de schoonmaakbranche wel wat kleur kan gebruiken en daarom nemen wij het voortouw om deze zomer de branche extra onder de aandacht te brengen, met name bij jongeren.
Lastig? Zeker weten, maar Zoeteman Schoonmaak ziet dit als kans om naast het werven van eigen personeel, ook de schoonmaakbranche in het zonnetje te zetten. En dan met name bij jongeren. Dit doen we met een vrolijke, online campagne waarin we laten zien dat de combinatie werken in de schoonmaak en vakantie vrije tijd perfect kan worden gecombineerd. Met alle bijkomende voordelen! Clean & Go.

Wij maken gebruik van cookies